Eleonora Kizlar bat 19 kasim. Hesapladim uygulamalarla 4 haftalik hamile oldugumu diyor. Ama beta degerim 30,91🙄 bir kaç günlük ve ya 1 haftalik gibi gösteriyor ben anlamadim. Simdi kaç haftalik hamileyim?
Civcivinannesiii Eleonora son adete gore hesapliycaksiniz…. ama gec döllenme vs. Olduysa ultrasonda cikar
Eleonora moom222 o zaman bende geç döllenme oldu dimi?peki anlamadigim bir sey var. o zaman neden hamileligi son adetin baslangic gununden baz aliyorlar ki?
Hoho Eleonora doktora gittim hafta filan söylemedi kese yoktu 😂 27 Aralıkta gel dedi ama bence benimde 4,5 haftadır dizinde 3,4 olabilir ama net bilgim yok yanıltmayım
Sumiire Eleonora her adet dönemi yeni yumurtlama demek yani rahim hamilelik için zarını yeniler yumurtlama adet gününden başlar hatta 3. Günü gideriz doktora yumurtlama oldumu olmadımı diye sonra 10. Günü gideriz gelişim varmı diye doktor bize gün verir şu tarihlerde birlikte ol diye cunku o zaman gelişir ve çatlar dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım umarım bi fikir olur
Lulikli Eleonora o da ultrasonda çıkar sata göre 8 hafta falan olunca bence gidp doktora net cevap alabilirsiniz 1 haftada geç döllenme düşse 7 hafta da rahatca bebeği de görürsünüz kalp atışını da duyarsınız
iremibrahim Eleonora benimde sat 2 Kasım uygulama 6+4 beta 12994 kese var bebek yok haftaya kontrol bakalım ne cikck bide 6.5 aylık oğlum var