blueberyy00 6 9 9 12ler çok gereksiz çünkü her bebegin gelişimi bir olmuyor oğlum kilolu bi bebekti 6 9 aldıklarım bile 2 aylıkken giydi mesela ama kızıma hamileyim ve gelişimi normal seyrediyor doktorda 3000 kilo civarı doğar dedi o yüzden sadece yaza kadr yeticek kıyafet ayarladm sonrasında gelenler de oluyor hatta gelen nir cok seyi giydremedim bile bence sadece 3 4 aylık kıyafet alsanız daja mantıklı sonra elinde kalıyor onlar vercek yer arıysn