brfns Kızlar sağlık ocağından d vitamini verdiler ama beni çok rahatsız ediyor vitamini aldıktan sonra mide bulantım çok oluyor sizde de öyle oluyor mu?
Nnurdan brfns birkaç kişiden duydum sağlık ocağından verilenlerin rahatsız ettiğini cnm kendin eczaneden özel al ama kıllan ihmal etme
Tugbaa2937 brfns bende onu kullanıyorum. Ama beni rahatsız etmiyor. Bünye ile alakalı sanırım degistirin
Tugba_k5 brfns d vitamini damla kullanıyorum hiç rahatsız etmiyor. Zaten 3 damla iciyorsun varla yok arası 🙄
brfns Tugba_k5 malssef benimki 8 damla vede ya yağın üzerine dökülüp içilebiliyor yada salatalığın içine dökülüp içilebiliyor
defneninannesi91 brfns ekmek yudumunuza bandırabilirsiniz,yada yoğurt içinde de yiyebilirsniz yada içtiğiniz suya koyabilirsiniz. Ztn yağlı,yağ ile içerseniz kötü yapması normal tabi
Tugba_k5 brfns oyle şeyler duymuştum. Bende de ekmeğe damlatin fln yazıyor ama ben kaşıkla içiyorum aynı şey bence
brfns defneninannesi91 ya bana yağda çözünüyor sadece böyle yapman lazım dedikleri için öyle yaptım ama bu şekilde beni mahvediyor
Suna0991 Tugbaa2937 benimkide bundan 9 damla fakat ekmeğe damlatıyorum kokusuda yok yemek yerken yapıyorum hem tadı gelmiyo ağzıma öyle dene bi yağı yağla içsem benide bulandırır ama
Tugbaa2937 Suna0991 benim de 10 damla valla ben direk ağzıma damlatiyorum. Gebelikten öncede kullandığım için herhal alışkınım midem filan hiç bulanmiyor ☺️☺️