serpilctn Kızlar 17.haftadayim akintimm azaldı sanki bide alt karnım ve kasik ağrılarım var normal mi?
Nealakasivarrr serpilctn bende 17. Haftadayım akıntı bende hamileliğin başından beri azaldı çok ilginç. Benimde ağrılarım oluyor bence çok normal. Siz hareketleri hissetmeye başladınız mj
Aycaaaaa serpilctn karın agrısı bende de var 19. Haftalıgız. Akıntı normal az da gelebilir cok da haftaya göre degısıyor o. Korkmayın bebek büyüyor
Mells7 serpilctn Bende 17. haftamdayım bazen dokununca bile karnım acıyo,karnım büyüdüğünden diye düşünüyorum.Akıntıda bazen azalıyo bazen çoğalıyo rahim gittikçe büyüyor çok normal🙂