Merhaba anneler ben bugün 32 + 6 haftalık oldum. Doktor kontrolüm vardı bebeğin kilosu 1714 kg bebekle alakalı her şeyin normal olduğunu söyledi fakat bebek suyunda biraz azalma olduğunu söyledi bol bol su tüketmem gerektiğini söyledi ama internetten baktım edindiğim bilgiye göre annenin su içmesi kese suyunda bir artış sağlamıyormuş Başına böyle bir durum gelen var mı ne yapmam gerekiyor kesenin suyunu nasıl arttırabilirim Açıkçası biraz endişelendim ama doktorum her şeyin normal olduğunu ve bol bol su tüketmem gerektiğini yeterli olacağını söyledi