Kele-bekler1 evet boş kimyasal yada dış gebelik olabiliyor içinizi ferah tutun inşAllah herşey yolunda olur
Ben günde 3 progestan fitil,2 gğne bi 100ml iğne progestan coraspin alıyordum kanamam olunca fitili ve coraspini kesip hergün iğneye çevirdi iğneyide 11. Haftanın sonunfa bıraktırdı