Seymaa30 Ben de pıhtılaşma çıkmadı temizdi sonuçlarım iki düşüğüm olunca tedbir amaçlı başlattı doktorum 6 haftalıkken başladık şükür iyiyiz başlarda kanamam da oldu ama tutundu kızım doktorun ne dediyse onu uygula nasibi varsa inanki tutunuyor sana dua et stres yapma şimdi 24 haftalık olduk gayet iyi ilerliyor sen rahat ol ki bebeğin de rahat olsun annesi Rabbim yardımcın olsun inşallah kucağına sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 😊