Tubilokko Hanımlar suan 13 haftalıgım 4 gun önceye kadar acıkma hissi vardı sureklı ne yesem mıdem bos gibi hissediyodym ama 4 gundur o hıs kayboldu ıstahsız oldum sankı yemesem yemem bır anda kaybolabılırmı bır sorunmu var acaba ?
asyaa0 Tubilokko Normal bir durum ben de öyleydim bazen iştahım çok artıyordu bazen de canım hiçbir şey istemiyordu zamanla geçiyor yerini iştaha bırakıyor 😃
Aycaaaaa Tubilokko merak etme ilerleyen zamanlarda kendini durduramıcaksın 😂 zorla kendini az da olsa bebek için ye.