Canım ben bi ara bim katalogdan takip edip emzirme minderi,bebek battaniyesi ve yenidoğan hastane çıkışı aldım.O zaman 12 haftalık hamileydim..Şuan 29 haftalık oldum bugün beşiğini,arabasını pusetini aldık..2-3 hafta önce ayına göre zıbın ve takımlarını aldık eşimle..Son eksiklerim bebek maması,pişik kremi,depend bez ve ıslak mendil..Yavaş yavaş topluyorsun imkanın oldukça..Acele etme diyeceğim ama fiyatlar her gün artıyor