Dileek123 yaptırdım ben. Öncelikle aç gidiyorsunuz doktorum bir saat söylememişti ama genelde aksam 9’dan sonra bir şey yemeyin yazmıslardı öyle yaptım ben de. Açlıkla ilk kan alınıyor. Size bir içecek veriyorlar gazoz gibi meyveli şekerli bir şey(devlet hastenelerinin bazılarında eczaneden aldırıyorlarmıs, özelde yaptırdım kendileri verdiler içeceği) o içeceği beş on dakika içerisinde bitirmenizi istiyorlar. Bitirdikten sonra saat tutuyorsunuz, bir saat geçince kan veriyorsunuz. Daha sonra o kan vermenin üstünden tekrar bir saat geçince son kanı veriyorsunuz. Toplamda 1 kere aç, iki kere de içeceği içtikten sonra olmak üzere üç kere kan alıyorlar. Bu süreçte yemek içmek yasak, fazla hareket bile etmeyin dediler bana. Bu şekilde💕