Baharcakir55 henüz yenisin canım bi doktora görün bende ilk öğrendiğimde adetim geçmişti ama adet sancısı gibiydi hastaneye gittik günlerin geldiğinde ağrın olur demişti doktorum şuan 8 haftalığım hala adet günlerimde karnım ağrıyor bebeğin gayet sağlıklı görünüyor demişti ama tedbir amaçlı bi git baktor derim