Ozlem1186 benim de ilk gebeliğim 39 +5 ne bir nişan ne sancı ne bir belirti hiçbir şey yok beklemedeyim bebeğimi görmek için çok sabırsızım bir an önce kucağıma almak istiyorum artık rabbim bütün hamile annelerimize kolay hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏😍😊