@Zero0 03 ay al ama en fazla 1 ay giyebilir oyuzden aşırıya kaçma ayaklı tulum ayaklı takımlar tercih etme bazı bebelerin bacak boyu uzun oluyo bacaklarını kasar gelişimini olumsuz etkileyebilir cokca zıbın alman gerekiyor ilk doğduğunda kakasi sulu olduğu için hangi bezi kullanırsan kullan taşma falan olabiliyor bu arada sağ salim kucağına alırsın inşallah güle güle büyütürsün 🥰