misslaviniaa Selam canlarim..Nolur bilgisi olanlar bana yazsin..Adet dongusu 28-29gunde olan biri adetin 14cu gunu iliskide bulunursa gebelik sansi yuksek olurmu?
Merveikratanem misslaviniaa canım onu Allah bilir kiminki tek seferde oluyor kimininki bir kaç denemede kimininki korunurken oluyor
Zeyna27 misslaviniaa olabilir canım ortalama 12-14. Günlerde oluyor zaten yumurtlama umarım yakalamışsındır
misslaviniaa Ewimin isi nedeniyle iliski de bulunamiyoruz adetin 14cu gunu tekseferde olursa kalabilirmiyim?
Merveikratanem misslaviniaa rica ederim kuzum inşallah olur stresten uzak dur olacak mı olmayacakmı kafasına takılma
misslaviniaa Lk34_ evet canim gecen ay adetimin 12cigunu tek seferlik ilisiki oldu ama kalamamisdim..
Ecem2109 misslaviniaa selam canim yumurtlama gününü en iyi anlamak için labqurick yumurtlama testi alman.Alip adet bittikten sonra her gun yapabilirsin ve çift çizgi gördüğüm günler senin yumurtlama gunun ve O günleri değerlendirmen gerekiyor.Tek seferlik ilişki ile hamile kalma sansi cok düşük. Bunu denersen hamile kalirsin Allahim izni ile 😊
misslaviniaa Ecem2109 ama ben yurt disinda yasiyorum bizde satilmiyor yumurtlama gununu izleme..gecdn sefer hamile kaldigimda adetimin 15clnci gununde iliski olmustu oyle kalmisdi ama malesef dusuk yaptim..ben mecbur takvim kullaniyorum
Leon06 28 29 adet döngüsü olan birinin 15 16. Güne denk gelıyor yumurtlama ama önce ve sonra olabiliyor tabi duruma göre spermlerde vücudumuzda bir süre canlı kabalıyormus olabilir bence