ZeynepTC saziye06 23 Aralık bekliyorum test yapmadım sadece kasık ağrım var erken değilmi test için ben günümün geçmesini bekliyorum birazda erkenden heveslenmemek için
1mucize_bekleyis saziye06 benimde 25aralık çatlatma iğnesi oldum yaptığım günden beri sag kasıgımın agrımsı dışında hıcbır belırtım yok ha bırde normal de reglıme 10 gün kala goguslerım agırırdı Suan 6 gün var ama tık yok hıc agrımıyor🤔
Gnz saziye06 Benim 29 aralik kasik ve gogus agrim var cok yogun siskinlik ve gaz var belimde agriyor halsizimde yani varda var😁psikolojikmi bilmiyorum erkenden heveslenmekte istemiyorum bakalim