Asyamm21 Tughanalpinannesii_ makinede sorun oluşmuş olabilir hemşireye bildirim makine sürekli tık tık tık yapmıyor mu o sesde mi yok benim nst zamanında kalp atışı kesildin yani sesde kesilirdi hemşire hemen bakardı sıkıntı mı var diye
Tughanalpinannesii_ Asyamm21 yok ses var geliyor . bazen artıyor 8 10 oluyor ama sonra yine 0 yazıyor çoğunlukla