Fkurt listem yok ama 3 aylık bebeğim var az çok neler aldım neleri kullandım yazabilirim fikir olur size de sonunda da aklına takılan fıkır almak iatedgn bsy olursa sorabilirsin
10 adet ağız mendılı aldım yeterli oldu
3 tane hastane çıkışı yetti ( yenidoğan takımları çok almamanı tavsiye ederim inan 1 ay sonra giydiremiyorsun hele ki bebeğin kilolu doğarsa 3 aylık oğlum 6 ay giydiriyorum hep yıkayınca çekiyor hepsi )
Alt üst takımları 15 takım fln olsa yeterli 0-6 ay arası hepsını giydirirsın 3-6 aya kadar sonra ıhtıyacın oldugu kdr alırsın
Yenidoğan zıbın 3 tane almiştim yetti 0-3 olanlarda vardı onlarla 5-6 taneydı yeterli oldu 0-9 ay da bi 20 adet vardır rahat 5 er 5 er alabilirsın
Biberon- göğüs pompası almanı tavsiye ederim illaki kullanıyorsun
Bez olarak sllepy aldım stok yaptım drek çok işime yaradı
Başka sormak istediğn bsy varsa cevaplarım aklıma bunlar geldş