Kızlar 33. Haftanın içindeyim neredeyse on gün dür başa dönmüş gibi mide bulantılarım başladı sabah kusma ile uyanma doğru düzgün bir şey yiyememe, her şeyden tekrar tiksindim. Böyle yaşayan varmı ? Normal mi ? Demir ilacımı değiştir dim baştan beri sidefer toz içiyordum. Cola aroması var diye bıraktım tiksinmiştim. Başka bir Demir ilacı verdi doktor kapsül sanki ondan sonra ağrılarım daha çok arttı. Mide ağrısıda var tabi. Tecrübeli anneler sizde durum nedir, bu normal mi ?