Kızlar 6+6 hamileyim bugün yediklerimin hepsi çıktı ardına hala çıkarıyorum midemde bişey kalmadığı için çok acı ve sarımsı yoğun kıvamlı sıvı geliyor bu nedir bilen varmı aspirin progestan ve folik asit kullanıyorum aceba ilaçlar mideme ağır gelmiş olabilir mi bileniniz varmı?