Flz Kızlar ben bebeğime mevlüt yapmak istemiyorum zaten fazla cevremiz cagıracagımız kimse yok Yani kırkı cıktıgında mevlüt şart mı? Yapmasam olur mu? Bebeğimi Sadece bi dualasak olmaz mı Mevlüt olursa kv 40 gün kalmıs olur mevlütü bekler yani cok fazla kalmıs oluyo artı ikramıydı temizliğiydi kim ugrascak zaten cagırcak kimse de yok🤔
ozgeya Flz mevlit yapmak şart değil,dediğin gibi bebeğini okutursun olur biter.İlla ki millete gösteriş yapmaya dayalı birşey olması gerekmiyor,bana öyle geliyor.o yüzden ben de yapmayacağım.
Nslhnfdn Flz cevreniz cok yoksa yapmamak mantiklisi. Biz de cevre cok oldugu icin o mevlute gelecek insanlar tek tek geliyor daha buyuk eziyet yani. Duasini okutabilirsiniz tabi tercih meselesi
despina234 Benim eşimin tarafında da güzel bir gelenek var,bebeğe isim konurken yakın akrabalar geliyor,duası yapılıyor. Gelenlere tatlı ve çay ikram ediliyor.Hediye veya altın getiriyorlar bebeğe. Kimseye fazla iş düşmüyor ne güzel.Hem gereksiz kalabalık yok,hem de aile yorulmamış oluyor. Biz de inşallah böyle yapacağız. Sonradan bebek görmek isteyenler gelebilir zaten onlar da normal misafir gibi ağırlanır.
Flz Yani aynen kızlar ben de istemiyorum mevlüt sadece dualatmak istiyorım hiç gerek yok kargaşalığa kalabalıga zaten dogumdan sonra 1-2 ay kendimize gelemiyoruz 😂😂
deletedmom6295 Flz mevlüt diye birşey zaten yok dinimizin temelinde bu sadece bir adet. bu yazdıklarıma tepki verecekler de mevlütün ne zaman yazıldığını araştırarak eleştirsinler lütfen. ben de düşünmüyorum mevlüt yapmayı. evde dedikodu için toplanmış birsürü insan kıyafetini eleştirir bebeğini eleştirir ikramlarını eleştirir. onun yerine yasin okuyup lokma döktürmeyi planlıyorum. tanımadığım daha fazla insana ulaşmış olurum diye düşünüyorum.