RabiaAylanil ben de 14.haftamda yakalandım.Başta anlamadık acile gittik serum taktılar o beni baya toparladı.bal,zencefil,limon karışımı yaptım,ıhlamur içtim sabah akşam.Sirke+su karışımını çoraba döküp giydim o beni terletti tavsiye ederim.Bir de kemik suyuna çorba,turşu,turşu suyu,ev yoğurdu bunlarla beslendim hep.İnşallah siz de evde atlatırsınız.Çok halsiz olursanız kadın doğumu arayıp serum talep edin