zeynonunannesiiii Duyduğuma göre artık devlet hastaneleri cinsiyet söylemiyor ve ultrason kağıdı vermiyor denmişti gittiğim devlet hastanesi ultrason kağıdı verdi ama merak ettiğim şey devlet hastanesi cinsiyet söyler mi bu konu hakkında bilgisi olan
dml33 zeynonunannesiiii soyluyo cnm 16dan sonra galiba kâğıtta bazisi verioms bazısı vermio yerine göre degisio demekki