Arkadaşlar selamlar. Bu ay femara kullandım 21 mm iken otrivalle çatlatma iğnesi vuruldum. 8ci günü röntgen çekilmem gerekti ve tedbir amaçlı kan testi baktırdık bhcg 11,35 çıkmıştı. Doktorum gebelik var çekemeyiz dedi ve çekmedi. O gün iğne etkisi olduğunu düşündüm ama bugün 10cu günü kaset test yaptım ve ikinci çizgi silikte olsa hemen çıktı. Bu şekilde olup gebeliğini öğrenen varmı acaba?