Semanur53 Merhabalar 2. Gebelığim arkadaşlar gecen gecen hafta hareket ettıgını hıssettım bu hafta hıc hareket hıssetmedım sizce normal mı oğlum da ara ara tekme atıyordu kızım da oyle hareket hıssetmıyorum . Yardımcı olursanız sevınırım .
Mirzaninannesiii Semanur53 hareket takibi için çok erken hafta endişe etmeyin yakında yine hissedersiniz