Merhaba kizlar. Ben dün biraz fazla yoruldum.aksamina kanama yaşadım peçeteye sildigimde. Acile gittik bebegimin kalp atışını dinlediler. Herhangi bir sıkıntı yok çok şükür hareketlerini de hissediyordum zaten. Bidaha yaşamadım dünden beri. Progestan fitili kullanıyorum. Sizlerden başına gelen var mı çok korkuyorum