Orsem 11 haftalık gebeyim ve şiddetli olmayan ama hissettiren kasık ağrım oluyor normal mi ? Yaşayan var mı ?
Selindrellaa Orsem eğer uzun sürmüyorsa çok normal canım bende de oluyordu yerleşme tutunma ağrısı diyolar 2 3 haftaya geçer ya da hiç olmazsa azalır 😊
guly1 Sürekli değil ama arada oluyor evet.zaten uygulamanın bilgi kısmında da yazıyor normalmiş bu haftalarda
Orsem Selindrellaa yok uzun değil uzanınca dinlenince geçiyor ve ben galiba üşüttüm de 🤦🏻♀️Onun için de olabilir mi