Halide_70 yok abla bildiğin kan doktor normal dedi yani ağrın olmadığın sürece az akıyo kanın dedi işte yarın sabah tekrar kontrolüm var , bizim çağresizliğimiz doktor muane ettiğinde bebeği göremedi o yüzden bu kanamanın neden olduğunu anlamadı tekrar yarın bi kan alacaklar ve yine muane edecek buğün 4. Haftaya girdim