minikkoalammm Gamze-38 o haftalarda genelde bende hep kasıkta hissettm cnm 30 dan sonra her yerde dolaşmya başladı baş aşşağı olduğu için hıçkırığını hep kasıkta hissediyorm
kuzeymomsss Gamze-38 18+4 hamileyim sürekli göbek deliğimin altında hissediyorum. Heleki yemek yedikten sonra öyle bir kıpırdıyor ki. Benim de kasığıma yakın yani
Gamze-38 Edmbk yani korktum bende canım geçen aylarda eşi rahme yakın demişti şimdi de böyle olunca öyledir inşallah 🙏💕