Tubaarda canim dunden beri okudugum postlarda hep bebegim kilo almamis yazisi var. Inan benim bebekte 2 hafta onden gidiyordu diyet yapiyorum ben. Ama 2 haftada hic kilo almamis nerdeyse. Canim cok sıkıldı acaba geri mi duscek dusuncesi olmaya basladi. 30 haftalikken 1830 dedi doktor. 2 gun once 32+1dim 1900 dedi. Devlete gittim muayneye. 2 haftada hic mi kilo almamis dedim. Bi oncekiler yanlis olcmustur dedi. Normalde ozelede gidiyordum ozeldeki doktorum yurt disina cikti baska doktor arayisindayim. Bende senin gibi kafamda sorular var canim