zeeynepp19 Hanımlr kişisel bakım ürünlerini nerelersen aldınız şampuan bebek yağı pişik kremi vs gibi şeyler
cahillesohbetikestim zeeynepp19 hipp almayı planlıyordum ama baby me nin ürünlerinin doğal olduğunu duydum fiyatı da uygun olunca fikir değişikliği yaptım baby me nin losyonunu köpük şampuanını alıcam pişik kremi bepanthol aldım
hepoyleolurzaten zeeynepp19 Şampuan Mustela kullanıyorum, bebe yağı Nivea Baby, pişik içinde Sudocrem kullanıyorum 🤗
Zeyno1934 Şampuan ve losyon olarak Farmasi Dr C Tuna nın baby şampuanını losyonu aldım pişik kremi olarak da sudo crem aldimm 😊