Normal canım benim de 15. Haftada başlamıştı. 30. Haftada artık çok artınca doktorum magnezyum verdi o biraz rahatlattı azaldı kasılmalar. Kontrole gittiğinde söyle bakalım belki magnezyum başlar doktorun sana da . Kaçıncı haftada başlanıyor bilmiyorum.