Uyuşturmalı normal doğum diyim, 4-5 cm açılmadan sonra iğne yapıyolar belden aşağınızı hissetmiyorsunuz. Anestezi uzmanı yapıyor. Bazen anne ıkınma hissini de hissetmediği için yada ıkınamadığı için doktorum bebeği vakumla çektiklerini söylemişti. Ben 2. De olacaktım ama gittiğimde 7 cm açıklığım vardı ondan dolayı epidural yapmadı.