GamzeTetik Geçmiş olsun canım, Rabbim şimdiki evladını sana bağışlasın. Bi mahsuru yoksa daha önceki gebeliğinin sona ermesinin sebebi nedir? bende 19 haftalık hamileyim 16 haftadan bu yana kanamm var ve daha öncede 2 düşüğüm oldu ondan çok endişeliuim.