bbnngg Merhaba, idrar tahlilinde 5-6 lökosit olması çok mu ya da bariz enfeksiyon mu? Doktor ilaç vermedi takip edelim sadece dedi ama içim rahat etmedi. Bu seviyede lökositi olanlar oldu mu aramızda?
gamzosgamzos bbnngg cok az bir enfeksyonun var bol suyla atılır benim 1300 lerde çıkıyordu 100 falan ciktimi aa ne dusuk diye seviniyordum 🤦♀️
agizemnaz bbnngg Düşük çıkmış benim 80 çıkmıştı tek kullanımlık toz halinde uro care kullanmamı söyledi ve bol su içmemi istedi bu şekilde atılıyor sanırım.
oguzweannesi bbnngg benimki en son 67 den 21 e düşmüştü şuan yine yükseldi heralde seninki çok az var bol su ile atarsın dikkat et geçmiş olsun
kemalim01 bbnngg ben hamile değilim ama benimde bu değerim yüksek çıktı ek son tahlilde de bir ilaç verdi onu içiyorum geçmezse gel dedi Dr bakalım geçer inş ama bilmediğim şey bu gebeliğe engel olur mu acaba Dr sordum ama çokta açıklayıcı cvp vermedi anlamadım ondan sormak istedim gebelik düşünüyorum nasipse bende
bbnngg gamzosgamzos peki bu kadar yüksek değerde ilaç kullanmak dışında neler yapıyodunuz enfeksiyondan kurtulmak için?
gamzosgamzos bbnngg bol bol su içip içerik camasirimi degistiriyordum sık sık ama tabi hiç birşey ise yaramıyordu artik yanmadan mafolmuştum tam bitiyor sonra tekrar ediyordu kaç kutu ilaç kullandım inan sayısını bilmiyorum
Bebekannesi333 Benim lökosit bol lökosit 14 - 15 ti canım idrarda enfeksiyonda +4 700 dü 4 gün önce ben hiçbir ilaç etkisi görmedim 1 ilaç disinda o da azosilin isminde bir ilaç çok etkili düzenli kullanımda hicbirsey kalmıyor ama hamileler icebiliyor mu bilmiyorum
bbnngg oguzweannesi çok teşekkür ederim. Bende enfeksiyon yanma falan yapmıyo direk sık wc ihtiyacı hissediyorum. Çalıştığım için de beni bu zorluyo. O yüzden biraz endişe ettim umarım bol suyla atarım. Size de çok geçmiş olsun 🤲
bbnngg kemalim01 geçmiş olsun size de. Umarım ilaçlarınız fayda eder ve kısa sürede siz de bizim gibi hamilelik haberinizi alırsınız🤲
oguzweannesi bbnngg enfeksiyon değeriniz düşük ondandır fazla rahatsızlık vermez benimki Çok yükselince yanma ağrı yapıyor 20 lere düşünce hissetmiyorum fazla rahatsızlık . Bol suyla atarsınız merak etmeyin fazla yok gebeliğin olmazsa olmazı enfeksiyonmuş zaten ömrü hayatımda olmadı hamileligimde de peşimi bırakmadı bunada şükür rabbim yardımcımız olsun inşallah
bbnngg oguzweannesi annelik gerçekten zormuş daha hamilelik döneminde başlıyo. Umarım hepimiz sağlıkla hamileliğimizi tamamlayıp bebişlerimizi de sağlıkla kucağımıza alırız
bbnngg AyssssK merhaba, mantar değil idrar tahlili yaptırdım lökosit sayısı 5-6 çıktı. Daha önce enfeksiyon için üroloji doktoruna gittiğimde 10 a kadar kadınlarda normal demişti ama insan yine de tedirgin oluyo. Tahlil sonucuma göre ilaç vermedi takipte olalım dedi doktor.