Bende 6 haftalık gebeyim senelerdir kullanıyorum troid ilacı yavas calıstığı için ilac dozum yükseltilmisti gebelikten önce bi sıkıntı yoktu ama dün bebek doktorum yine yüksek çıktığını söyledi beyin gelişimini etkiliyormuş sanırım pazartesi gidip baktıracağım hemen