Kızlar merhabalar ,yüksekovada olduğumdan dolayı hastaneye gidemiyorum belirli sebeplerden ötürü 14 ‘ünde adet oldum ve adet sancılarım başladı normalde 1. Gün ağrıdan ölüyorum sonra ilaçla geçiyordu sonraki gün sadece kramp oluyordu ama 5. Günümdeyim ağrım alt karnımda ağrı devam ediyor ve geçmiyor dün hatta ilaç attım ona rağmen ağrım devam etti Bu durumu yaşayan oldumu hiç