Kızlar 15aralıkda doğum yaptım 2.gün bant takıp eve yolladılar duş aldım bugunde hastaneye gittim pansuman yaptı ebe bebeğimi götürmeye giderken uğramıştım şuan hiç birşey yok normal mi sizde nasıl durumlar kendiniz neler yapıyorsunuz dikiş için sadece antibiyotik var bende