Gokce57 Duygukolcu malesef benim de 6.30 cıktı ilaç kullanıyorum haftaya da ultrasonla tiroidlere bakacaklar 😥
Ccyln Duygukolcu ben 32 haftalık hamileyim ve ilk günden beri tiroit ilacı kullanıyorum kontrollerinizi düzenli yaparsanız hiçbir sorun olmaz Allah’ın izniyle
mom3516 Duygukolcu ben tiroid hastasıyım 7lere cıkıyo bazen düsüyor o kadar abartı korkulacak bi durum yok açıkcası bazı doktorlar göz korkutuyo sadece. Bana değerlerimden dolayı hamile kalamazsın asla dedi iki doktor. Şuan 4. Ayımdayım mesela. O yüzden çok evhamlanıp hamileliniğizi zehir etmeyin. Zaten ilaç kullandığınız takdirde o kontrol altına alınacaktır.
Gokce57 Duygukolcu canım doktorum hemen tiroid için endokronoliji bölümüne gönderdi önleminizi alalım dedi iki hafta da bir de ultrason kontrolu dedi. Endokronoloji bölümü doktoruda bir tane ilaç bir tanede tiroid için vitamin yazdı ultrasonda cekelim dedi oda iki hafta da bir kontrol dedi korkulcak bir durum yok dedi bana tabi beni rahatlatmak için de demiş olabilir bilmiyorum 🤔
Vldnshn1 Duygukolcu Yahu ben bir kaç gün sonra 4 aylık olacağım ve 20 gün önce öğrendim 4.7 çıktı ilacı daha yeni kullanmaya başladım düzensizdim biraz tabii sen benim gibi yapma herkesin tedavisi farklı ama neredeyse 10 gün düzenli kullandım kontrole gittim 0.93e düşmüştü doktorum gayet iyi sonuç ilaçları kullanmaya devam et ayda bir kontrole gel demişti gönlünü ferah tut evhamlanmamaya çalış
kizlarimm-06 **** hiç korkulacak bişey yok yıllardır troid rahatsızlığım var benim, kasım ayında 10lardaydı değerim şu an 5 e düştü ilaç kullanırsan dengeleniyo hersey merak etmeyin ♡
Rengarenkk 20 haftalık hamileyim. Değerim en son 9,4 tü. Haftaya kontrolüm var umarım düşmüştür. Çokta kafaya takmıyorum ilk hamileliğimde de aynısı olmuştu. Doktorlar çok panik yapıyo belkide haklılar ama bir sürü insan var troid hastası.
1999luanne Duygukolcu hamile kalmanizla beraber çıkmış olabilir bnm öyle çıktı ilacı hergun ve kullanma talimatına göre kullanın Azalacaktır. Gebelerde belli bi rakama düşmesi isteniyo düşse bile gebelik boyunca o ilacı kullanmak zorundasınız bebeğinde ihtiyacı oluyor çünkü aşırı yüksek dgl korkmayın ama en kısa zamanda düşmesi lazım ilacı aksatmyn yoksa riskleri var
Merveonay Duygukolcu benimde yüksekti doğuma kadar ilaç kullandım düzenli kullan normal değere ilaç dozunu ayarlayıp çekiyorlar ama panik yapma canım
Zeynepoky Korkulacak bir şey yok benim değerim 100 üstü çıkmıştı düşük yaparsın dediler ama çok şükür bir sıkıntı yok her gün düzenli levotiron kullanıyorum 5e kadar düştü. Şu an da 14+5iz❤️🤲🏻
Duygukolcu Zeynepoky bana da zihinsel gelişme olmaz düşmezse diyolar yaa yorumlar icimi cok rahatlattı ama 🥰
bbnngg Duygukolcu yıllardır tiroit-haşimato hastasıyım. İlk doktora gittiğimde değer cihazın ölçüm aralığından yüksek diye ölçülememişti bile. Düzenli ilaç kullanımıyla her şey yoluna girdi. Doktorum hamilelikte 2,5 in altında tutmamız gerekli demişti. Çok şükür 1 küsürlü değerlerim.
Beliz100 Duygukolcu ilaçlarınızı düzenli kullanın mümkünse endokrin bölümğne görünün yoksa dahiliye de olur ideal aralığa girerseniz sıkıntınolmaz inşallah ama ilacın düzenli kuşlanımı ve düzenli takip önemli