buglembuglem929 İlk haftalarda keseleeiniz nasildi keseye göre cinsiyet tahmini yapanlar var sizce mantiklimi
kuzeymomsss buglembuglem929 ilk ultrasonda kesem fasulye şeklindeydi. Genel de fasulyeyse erkek yıvarlaksa kız diyorlar ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem ama benim oğlum olacak kısmetse
buglembuglem929 Happybsrn benim ilk hamileliğimde kesem yuvarlakti oğlum oldu şimdi hamileligimde kesem fasulye gibi 5 hafta ama daha
Karelinannesi Ultrason fotoğrafını ilk ne zaman veriyor özel hastaneler kızlar ? Henüz çok yeniyim ama merak ediyorum ne zaman alırım diye