Clementinee aynen aynen. Gece yatmaz gündüz kalkmaz diyorum ben de 😃 Öğlen post açmıştım. Görümcem bu haftalarda bebeğin hareketlerinin dışardan çok net göründüğünü, hareketlenince koca tepeler çukurlar oluştuğunu söylüyor. Hiç olmadı ben de 🤷♀️ Arada bir dışardan görünüyor ama tepe ve çukur olacak kadar değil. Sizin nasıl