gamonur Merhaba Bugün kontrolüm vardı. 8 haftalık kese boyutu 16.4 mm doktor kese küçük dedi. Sizce sıkıntı yaratır mı? Böyle olup kesesi normale dönen var mı?
Seda5885 gamonur canım kese boyutu nerde yazıyor 7hafta 3gunluk ulturasyonum var ama belkı yardımcı olur
zehsan gamonur bende 6. Haftadym dün banada öyle dedi burdan yazyorum kimse yardmcı olmuyor bende bebek ve kalp atşı var ama kese kücük dedi böyle olması sıkıntıymışş malesef
zehsan gamonur aynen bndede öyle inşlllah bsey olmaz hep araştrma yapıyorum bol bol sunicin diyorlar öyle yapyırm
Tugba-68 Benim kesen gelişmedi canim 8+2 de kurtaj olmak zorunda kaldim ama bende kalp atisi da yoktu ins seninki oyle olmaz
boymomyz Seda5885 canım crl sanırım gecen araştırmıştım herkes crl yazmış bu ne die . Bide googleden bak istersen