TugcEsila ailenden biri bakabilir mi? 1 hafta kalıcaksın maximum iğne vuruluyosun kalçadan kilona göre 1 hafta istirahat yatıosun hastanede sana bazı testler yapıolar betana bakıyolar düşmüşmü die ve regl olduğunda demek oluyorki tedavi çalışmış başarılı olmış demek ama dedikleri gibi ne kadar erken gidersen o kadar iyi kayseriye hiç gitmedim bilgim yok ama bence durma başka doktorlara görün derim 1 günde karar ver ve uygula inşalah sağlıkla atlatırsın