21+3 erkek bebeğe hamileyim Hanımlar gün boyu üzerimde devamlı yorgunluk ,halsizlik var başım çok ağrıyor gözümün onu kararır gibi oluyo uyuyorum Uyaniyorum gene aynıyım sürekli yatıyorum hiç başka bsy yapasim gelmiyor sürekli yatsam sanıyorum böyle olanlar ve kendilerine çare bulanlar var mı ? Ne zamana kadar böyle sürecek acaba