Misafirannne Merhaba anneler, sabah uyandığımda hafif kanamam olmuş ve ara ara hâlâ devam ediyor ama azar azar. Sizce doğum mu başlıyor? Ne yapmam gerekiyor?
Misafirannne Damlasu_23 doktorumla konuştum ağrın yoksa gelmene gerek yok dedi. Bebeğin hareketlerini takip et hareketlerinde azalma varsa gelip nst ye girersin dedi. Bilmiyorum yine de kafam karıştı gitsem mi bilemedim.
Kardelenn24 Ay kanama normal bir şey değil ki 🤦🏻♀️ Bence zaman kaybetmeden gidip görünün. Olmazsa eve geri dönersiniz.