MerveNur- Kızlar özel kriterleri olmalı mı sizce yoksa herhangi bir korseyi doğum sonrası kullansak faydalı olur mu? Bence fark etmez sonuçta önceden yengemler hep şal falan bağlarlardı düzelirdi karınları🤔
Canmyavrumm Bır yerde okumustum rahmın toparlanması ıcın kılot korse daha ıyımıs dıger turlu ıdrar torbası assagı salkıyormus
MerveNur- Zehra9616 aynen korse daha iyidir ama doğum sonrası diye geçenler çok pahalı olmuş onun yerine daha normal basit bi korse almayı düşünüyorum açıkcası
MerveNur- Tugcevemercimek evet duydum ama fiyatları pahalı geliyor bir doğum sonrası takıcam diye o kadar vermek istemedim
Minnakkkk MerveNur- 4 ay oldu dogum yapalım ayrem korse den aldım trendyolda hem lohusa korsesi hem de taytını aldım cok memnun kaldım cok guzel toparladı cok ilgili bir firma şiddetle tavsiye ederim
Minnakkkk MerveNur- korse sonucta ama oyle cok aman aman rahatsızlığı olmadı sabah takıp gece uyurken cıkartıyırdum ki hala ara ara kullanmaya devam ediyorum