deletedmom321 LCW’den aldım doğurana kadar giyebilirim diye düşünüyorum paça boyu bana tam geldi 38 bedende, 165 boyum. zaten yaz olduğundan kıvırıyorum paçalarını bileklerimin bir karış kadar üzerinde. Havalar serinleyince katları açarım, iyice soğuyunca da bot içine girer zaten paçalar diye düşünüyorum 🙄 fiyat olarak da en uygunu LCW bence , daha uygunu varsa ben de şurada bekleyeyim 😁