deletedmom321 acıksan eğer hiç ne tayt ne pantalon öneririm oda şöyle inanılmaz sıcak hava ben antalyada yaşıyorum elbise sırttan başka bişey giyince zayıf olduğum halde bacak aram resmen kıpkırmızı pisik gibi oluyor tabi karar senin ben 2 tane hamile tayti aldım sadece oda nisan mayıs gibi giydim artik giymiyorum +olarak lw taytini aldım direk bolardi hiç sevmedim dizi çıktı h&m den aldım o güzel yumuşak dizi falan da çıkmadı rahat hiç sıkmıyor he birde lw pantalonlar da bolariyor dizi falan çıkıyor ben hoşlanmıyorum o görüntüden tabi benim fikrim ama ben bol elbiseler aldım h&m koton falan hep onlarlatim 26 haftayı bitirdik