Merhaba arkadaşlar. Hamileliğimin başlangıcından bu yana hep kız hissettim. İsmine kadar herşeyi kafamda belirlemiştim. 14. Haftamdayım. Dün doktor erkek dedi. Yanılma ihtimali olur mu. İlk çocuğum da erkek. İkincisi kız olsun çok istemiştim. Tabiki gönlüm sağlıklı ve hayırlı evlattan yana ama kız olsaydı da çok sevinirdim. Sizce doktorun yanılma ihtimali olur mu