Kızlar 38 haftalık hamileyim e idrarımda enfeksiyon çıktı . Doktorum bana azosilin 500gr ve monurol verdi. Monurolu daha önce kullandım ama azosilini hiç kullanmadım kullanan varmı ? Bebeğime bişey olmaz degilmi ağır olmaz yanı ? Çünkü azosilini günde 3 defa yazmış ? Kullanan varsa yardımcı olsun banada aklım karıştıııı ?