Ruk Kızlar merhaba bugün 16+2 yken %99 kız dedi doktorumuz😍 bu tarihten sonra değişen oldu mu sizde veya tanıdıklarınızda?
ilkbeybiannesi Ben 15. Haftamda özel hastanedeki doktorum kesin kız dedi. 17 haftada devletteki ise erkeğe benziyor ama kordon da olabilir dedi😆 Bilmeyip salladı mı bilemiyorum, ayrıntılı ultrasonu bekliyorum
Ruk ilkbeybiannesi aslında bazı erkek bebeklerin pipisi geç de oluşabiliyor belki öyle bişeydir. Ama o kadar çok değişiyor ki ben de güvenemedim :))
Ruk Paramedikannee inanmıyorum ya 16dan sonra da artık değişmez diye düşünüyordum halbuki. Bize net bi şekilde %99 kız dedi. Fotoğraf yok ama sanırım herhangi bi çıkıntı yoktu. Çok şaşırdım sizinkisine. Detaylıyı bekleyeceğim mecbur
Twiligtendless Merhaba benimde 12.haftamda renkli ultrason ile de baktı tahminde bulundu sizce kesinmidir ? 2-3 haftaya net söylerim dedi
Ruk Twiligtendless 12. Hafta asla kesin olmaz diye düşünüyorum. Çünkü dış genital organları aşağı yukarı 14. Haftadan sonra oluşmaya başlıyor
Paramedikannee Beyazguvercin2 İkisinde de bacak arasına baktı kız dediğin de klitoris çıkıntılarını çok net gördük hatta gittik alışveriş yaptık kız diye , sonraki kontrolümde de erkek dedi bu sefer de net pipiyi gördük 👶😊 ben anlamadım bu işten birşey 😁
Beyazguvercin2 Paramedikannee ay kuzu bana da gösterdi ya bacak arası boş öyle olur mu dersin alışverişte yapmıyorum böyle okudukça iyice kafam karıştı nasıl olmuş bu böyle diye sormadınız mı doktor ne dedi bu yanılmaya
Paramedikannee Beyazguvercin2 net bir cevap alamadım ki canım yanılmalar olabiliyor dedi , o yüzden ayrıntılı ultrasonu bekliyorum bende
Ruk Beyazguvercin2 ya bazı bebeklerin pipisi geç oluşabiliyormuş. Hatta arkadaşımın detaylıda bille belli olmadı son haftalarda oluştu pipisi çok korktular cinsiyetsiz diye
Beyazguvercin2 Paramedikannee çok mantıklı kuzu belki kordonu karıştırmıştır bu sefer de ben de detaylıya kadar hiç alışveriş yapmayı düşünmüyorum